3 ridpass

HeJ! :)
Igår sa Carro att jag ifck hennes lektion för ingen hade köpt den :D
Så jag åkte till stallet och såg att jag hade Minty, har inte ridit henne sen oktober förra året, och hon var min favvohäst runt den tiden :O
Vi flyttade hästarnas bakdelar, så dom gick heelt åt sidan typ, asså jättekraftig skänkelvikning och så skulle vi börja trava när vi flyttade hästarna så.
Det gick helt okej på henne, Minty är ju så lydig hehe :)
Idag fick jag Minty igen och vi hade Annika. Vi skulle ha dressyrbana, FYFAN vad tråkigt det är ! :(
Men det gick helt okej, Minty är ju så stel så hon gick ju inte så fint hehe, men på slutet hjälpte Annika mig hur jag skulle göra o efter de gick hon asfint:D
Sen skulle jag ta hand om Hamilton också, började med att ha frihetdressyr på utebanan med Jessica.
De gick jättebra, han brallade bara iväg en gång! :D
Vi hoppade över en upphöjd bom och han älskade det hehe. ;)
Sen red jag ut med Hamilton ganska slappt  och fixade sen hans grejjer.
Sen drog jag hem o duschade.
Ska se på ESC nu! :)


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0