Romme

Heej!
Ja Romme igår då ;)
Bussresan dit hände de typ inge på, vi tittade på två filmer, o så, men ja jag åkte först i en grön backe för å se hur de kändes (har ju bara åkt skidor EN gång förut) och det kändes bra så jag åkte ankarliften upp till toppen med Carro, Fanny och Ida och så åkte vi i en röd backe och de va skitkul så vi började åka i en svart backe.
De gick ju bra i början i alla fall.. sen råkade jag luta lite för mkt bakåt så jag tappade balansen och så ja hände det ganska snabbt men jag ramlade och de va ändå väldigt långt kvar av backen så jag liksom gled ganska snabbt för resten av backen.. SJUKT PINSAMT!
Gled ner med huvet först o kunde inte stanna elelr ngt, hade tappat en skida osv.

Carro hade först inte sett att de va jag så hon ba "oj va synd om den där tjejen", hahaha!
Men en kille hade hämtat min skida och gav mig den så jag behövde inte ta mig upp för backen igen i alla fall ;)
Jag skrattade bara och åkte ner för det sista som var en röd backe.

Men vi ¨åt lunch på terrassen på Toppstugan och ja, åkte lite olika backar men inte en svart backe efter det i alla fall ;)
Har också åkt alla liftar, haha usch hatar sitt-liften, är såå höjdrädd ;s

Men ja bussresan hem va ganska kul haha, eller väldigt kul och här är en bild som ni själva får avgöra om den är sann eller inte ;)

Det är Hannes och Oskar på bilden:)

MEN AAAAAAAAAA, imorrn ska jag rida Hamilton o ikväll ska jag se på en clinic (:
Hej dåååå!




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0