Lördagens ridpass

Jag red ju Hamilton i Lördags och de gick faktiskt ganska bra :))
Jag red på utebanan för de va nyharvat där och visst var han seg, det är han alltid men inte så ovillig som han brukar vara ibland ;)
Milotte och Jessica kom också och red på utebanan, och då känner man sig jättedålig ju haha för dom är mkt bättre x)

Jag va med Carro på kvällen och vi såg på Flugornas herre, usch va äcklig den va ;s
Men nu på lördag ska jag se HUngerspelen på bio :D

Men i söndags gjorde jag inte så mycket och igår var det skola, var med carro efter skolan också (: ♥
Juste fick tillbaka SO-provet från i Onsdags och läraren sa att de jag hade räknades som väl godkänt men de vet inte jag riktigt haha.. xD
Idag ska jag i alla fall kanske åka till centrum med Carro, vi får se :)

Ska äta frukost nu, hej då!

gaaaaaaaaaammal av Carro  !



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0