Veckan som varit

Red Minty i lördags, fick aldrig igenom henne ordentligt, så jäkla stel häst!
Men här är en bild:
Hände inte så mycket i måndags o tisdags, tittade på niornas kabaré i forellen i tisdags, den va najs.
I onsdags var de mentorsdag på Strandbadet, jättetråkigt va de och sen efter skolan gjorde jag något med Carro, kommer bara inte ihåg vad haha. xD
Igår (torsdag) var det skolavslutning, så skönt att ha sommarloooooooooov!
Efter avslutningen åkte jag, Carro, Fanny och Tessie och badade i Alby, sen drog vi till pizzerian o käkade lunch där.
Sen gjorde vi lite olika grejjer, men sen drog Carro till Tango och jag drog hem o packade, för vi skulle till Fanny sen och  dygna.
När Carro va klar åkte vi till Öringesjön och badade med tjejerna och sen drog vi hem till Fanny och hade filmkväll/natt.
Fast vid fyra-fem på natten pallade vi inte mer, solen hade börjat gå upp o vi va sjukt trötta så vi somnade ändå. XD
Imorse åt vi frukost, studs på fannys studsmatta med hög mumsik haha låter så barnsligt men vi snackade nog mest. ;)
Sen skulle Carro till Tango så jag, Fanny och Tessie åkte till vivo o köpte lite godis o grejjer där och gick sen till fotbollsplanen.
Efter ett tag kom Oskar och Calle och spelade fotboll med oss, sen drog jag hem för att vänta på Carro, vi skulle åka och bada lite senare med Fanny, Tessie och Oskar.
Amen där borta (vid öringe) träffade vi Chrissie och några av hennes kompisar och dom simmade över till andra sidan?!!!!!!!!
Sen kom de några killar som va elaakaaa mot Carro o mig, dom frågdae ut oss hur gamla vi va och vilken skola vi gick (dom frga de TRE gånger, och när vi börja ignorera dom började dom skrika typ fucktards å så), de pinsamma va att en av dom hade gått på mitt dagis. XD
Då drog carro och jag, dom vill ety pge oss sina nummer men neeej tack hahah XD
Vi åkte till skolan o typ satt vid gungorna o snackade ett tag.
Sen vid halv tio åkte vi hem. :)
Sitter här nu och bloggar efter en vecka typ haha.
Men imorrn är de sista ridningen på terminen, uteritt med mamma, ska förhoppningsvis ha Elektro snutten! <3
Är sjukt trött efter inatt, för Carro väckte mig imorse vid halv nio genom att sitta o peta mig i ryggen i 5 minuter, så har inte sovit så länge hehe.
SVERIGE FÖRLORADE MOT ENGLAND, VI ÄR VERKLIGEN SOPPÅSAR!!!!!!!!!!

Btw, Alicia, min syrra, gick ut nian igår.. grattis............................................................... usch kan inte säga bra saker om henne..
Igår hos fanny;)  ↑
imorse ↑

HAHAH oskar o Calle körde en match mot nåra småbarn o här blir dom lite ägda, en av lillkillarna gjorde mål haha!



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0