Regnnnn

Fint väder det är idag, inte.
Men jag skulle ha haft Elektro men mamma glömde tydligen o fråga Annica om hon fick ta Elektro, så fick Globus ist -.-
De gick väl okej, han är verkligen en skogsmulle häst haha.
Vi red Alby-rundan och när vi galoppera hade han verkligen frisk galopp, han älskar ju uteritter.
Innan vi galoppera en gång så försökte han ta en gren full med löv och jag fick inte bort honom, och då hade alla som va framför redan stuckit iväg (jag var näst längt bak) så då blev de fart på honom.
Vi kom ut på en äng där han ökade steget ytterligare om det ens var möjligt och helt plötsligt var det ett dike framför oss :OOOO
Han hoppade diket i galopp (jag stod upp i lätt sits hela galoppen, de brukar man ju) och sen fortsatte han XD
Dom andra dikena hoppade han inte, och han hoppade bara ett hinder av dom som var upplagda, så han var ju knappast galen haha.
Men i höst ska mellanponnyna och småponnyna slås ihop och då kommer jag säkert få rida Elektrogubben mycket mer! :D ♥'

På en hoppkurs i vintras, jag och Globus XD

Snart kommer Carro, hon ska slagga hos mig inatt:))



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0