Trerätters

Hej!
Idag hade vi B-delen på matteprovet, det gick ganska bra :)
Men jag ville göra något speciellt så jag ska göra trerättersmiddag!

Dom andra i familjen får inte veta vad det är men ingen av dom läser ju min blogg så kan skriva här:

Förrätt: Avokado med creme fraiche och räkor (hatar avokado annars men med det andra blir det faktiskt gott)

Typ så fast räkor istället för det gröna "gräset" XD

Huvudrätt:
Kycklingfilé med något, har inte riktigt bestämt hur jag ska göra kycklingfilén, kanske fyller den med något ^^ Ska ha typ ris eller potatis eller pasta till..


Efterrätt: En sorts chokladkaka, liknar kladdkaka men är ljusare och godare! Kom på receptet själv ;)

Hittade ingen bild så visar den här ist :)



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0