shululu

Heeeeeeeej
Sitter här o kollar runt på lite olika bloggar.
Vet inte varför, men har ingen lust o sova...
Ja senare idag ska jag i alla fall byta  mina skor,, dom har gått sönder ;/
skriver med en rymdvarelse just nu, eller nää han e en kille men har på sig en mask xDD
Jag heter Sara och är 14 år gammal. Jag bor i en lägenhet inne i Stockholm med min mamma och våran golden retriever Kamrat.
Jag har varit intresserad av sex så länge jag kan minnas och för ett år sedan ungefär började jag intressera mig för djursex.
Har dock aldrig ens tänkt tanken på att ha sex med Kamrat, men det förändrades en dag när mamma reste bort med jobbet i några dagar. Hon brukade ofta resa bort med jobbet men det gjorde mig inte så mycket, jag gillade att vara ensam.
Jag satt vid datorn och tittade på en video där en kvinna blev penetrerad av en hund när datamusen ramlade ner på golvet och jag var tvungen att sätta mig på alla fyra för att nå in under skrivbordet för att få tag i musen.
Då kände jag helt plötsligt hur något stort och hårigt hoppade upp bakom mig, och klamrade sig fast runt mina höfter med två tassar.
Jag förstod genast att det var Kamrat och att han ville ha sex med mig, det ville han nästan alltid med allt och alla. Han var en riktig sexgalning. Jag hade bara en för T-shirt på mig, för att underlätta när jag onanerade tittandes på porrvideos, så jag kände när något varmt och klibbigt trycktes mot mig när Kamrat började jucka.
Jag blev skräckslagen, jag ville inte förlora min oskuld till min hund!
Fast ändå blev jag lite blöt nere i fittan, för jag tände ju på sådant här egentligen.
Kamrat's klor på framtassarna rev mig genom T-shirtens tunna tyg varje gång han stöttes mot mig.
Han var fast besluten till att penetrera mig och det dröjde inte länge innan hans kuk träffade rätt. Med ett kraftigt juck tryckte han in sin stora kuk i min våta fitta och fortsatte jucka, hårt och snabbt. När min mödomshinna brast gjorde det så ont att jag började gråta men det gick snart över, och då blev det plötsligt väldigt skönt. Jag kunde inte rå för att stöna lågt vid varje juck.
Helt plötsligt började Kamrat jucka om än snabbare och till slut kände jag något stort och hårt tryckas in i fittan, det var hans knot.
Direkt efter kände jag något forsa in i fittan, det var så skönt att jag kom i en lång orgasm, jag hade aldrig haft en skönare.
Jag stönade högt och gjorde motjuck även fast Kamrat saktade ner på tempot och till slut stannade helt. Han kunde inte gå iväg från mig, han satt fast med knoten i min fitta men det gjorde inget.
Då gick det upp för mig att Kamrat hade ju sprutat sin sperma i min fitta! Tänk om jag blev gravid. Fast nej, hundar och människor kan inte få barn tillsammans, tänkte jag och det lugnade ner mig lite.
Jag hade blundat under hela sexakten med huvudet under skrivbordet så jag kunde ju inte se något, men när jag hörde någon harkla sig öppnade jag förskräckt ögonen och vände huvudet mot dörröppningen. Där stod våran granne Göran. Han var en man i 50- årsåldern och ganska överviktig men ganska snäll.
"Det är inte varje dag man ser sådant" sa han roat.
"Åhnej!" pep jag och försökte skyla min fitta, även fast det inte syntes på grund av att Kamrat's kuk fortfarande var inne i mig. Jag kände mig totalt blottad och skämdes rejält.
"Jadu Sara, vad ska vi göra åt detta? Det enda är väl att berätta för din mamma..." sa Göran eftertänksamt.
"Nej snälla, Göran. Gör inte det, jag gör vad som helst!" sa jag och ångrade mig direkt efter att jag hade sagt det. Vad som helst kunde han ju tolka som sexuellt.
"Hmm.. vad som helst?"
Jag tänkte lite och kom fram till att jag faktiskt gjorde vad som helst, bara inte mamma fick veta. "Ja, vad som helst" sa jag.
Göran gick fram till oss och tog ut Kamrat's kuk ur min fitta. Kamrat gick och satte sig i ena rumshörnet och slickade sin kuk ren från sin sperma och mina fittsafter.
"Då ska du börja med att suga av mig" sa Göran.
Jag blev förvånad över att han var så rättfram men eftersom ajg hade anat detta så gjorde jag som han sa.
Jag knäppte upp hans byxor och drog ner dom och hans kalsonger till knäna. Görans kuk stod redan i givakt och var nog lite större än medel.
Jag började med att suga lite på toppen av hans ollon, för att se vad det smakade. Det smakade inte som någonting annat, lite salt och urin men det var inte äckligt.
Jag slickade ollonet som på en klubba och när jag slickade underdelen av ollonet hoppade kuken till, han verkade känslig där.
Helt plötsligt tog Göran sina händer bakom mitt huvud och tryckte in nästan hela kuken i min mun. Han stannade när ollonets spets trycktes mot mitt svalg men det fick mig att börja kvälja och jag visste inte var jag skulle ta vägen. Jag gjorde motstånd och försökte ta ut hans kuk ur min mun men han höll den kvar. Jag kunde inte andas och fick panik men till slut tog han ut nästan hela kuken så jag fick tid att andas. Massa slem kom ut ur min mun och rann ner på halsen och sen på T-shirten.
När jag hade fått andas in och ut några gånger tryckte Göran in kuken i min mun igen men istället för att hålla den stilla började han munknulla mig.
Han ökade tempot lite mer hela tiden och stönade högt. Jag försötke andas genom näsan men det gick inte så jättebra.
Efter ett tag kände jag hur kuken började rycka och han tryckte sedan ner den långt ner i min hals och sprutade.
Jag visste inte ifall jag skulle svälja sperman eller inte men provade att svälja lite. Det var inte så jätteäckligt men inte så gott heller.
resten av sperman strömmade ut ur min mun.
Göran tog ut sin kuk, och satte sig på knä bakom mig. Jag satt kvar på alla fyra men jag hade på något vis flyttats bak så jag kunde se hela rummet och inte bara det mörka, trånga utrymmet under skrivbordet.
Jag hoppade till när jag kände Göran's kuk tryckas in i min välsmorda fitta. Den var lite större än Kamrat's kuk så det kändes som om min fitta skulle sprängas, så full var den.
Han satte sina händer runt mina höfter och började stöta kuken in och ut i en rytmisk takt. Det var riktigt skönt faktiskt.
Efter en liten stund ökade han takten och stötte in kuken hårdare. Jag stönade i takt med Göran.
Efter vad som kändes en evighet kom jag i en väldigt stor orgasm som kändes i hela kroppen samtidigt som Göran sprutade i mig.
Jag blev förvånad över att han hade lyckats spruta två gånger på loppet av en halvtimme men tänkte inte så mycket på det.
Sen lät Göran mig slicka rent hans kuk från alla våra safter. Sedan tog han på sig sina byxor och kalsonger, sa hej då och gick som om ingenting hade hänt.
Fast innan han försvann ut från rummet sa han:
"Vi är inte kvitt än."
Som en sån till vänster O:


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0