OMG

När jag åkte till stallet vid halv nio så var det 23 minusgrader ute!!!
Och när jag satt där på läktaren i ridhuset hade jag två mjukisbyxor, dubbelstrumpor och tjooocka vinterskor, tjocktröja och tjock jacka, tjocka vantar och mössa och ÄNDÅ frös jag som in i ****.

Men en från vårt lag rev tredje hindret med Allan (haha att lilla han gick med :D) och resten i vårt lag kom felfritt.
Allan sprang förbi första hindret med bortalaget och Daisy rev första hindret med bortalaget, så vi vann ;)

Och juste, nr vårt lag red fram var det något som lät och gjorde så att Daisy o Dingo blev rädda o Daisy är ju lite som hon är så Sofia ramlade av :/ Jag fick en suddig bild på det:



Postat av: Alice

Var med o i Veckans Häst på min blogg!

http://ourweekday.blogg.se/2012/february/veckans-hast.html#comment

(förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer)

Hedjå!

2012-02-05 @ 18:26:26
URL: http://ourweekday.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0