Ojojoj

Heej!
Jag har glömt bort å blogga i typ tre dagar :$

Men i alla fall,,, i tisdags (?) vann vi 26.000 kr! Vi vann ju 23-24.000 kr förra månaden så vi har ju tur :DDDDDDDDDD
Och sen i förrgår följde jag med carro hem efter skolan, vi tittade på Äkta människor och sen typ alla avsnitt i dubbelliv ;)
Och igår gick jag med fanny hem efter skolan och vi sjöng den där titaniclåten fast bara dom där orden "And I Will Always Love You".. haha det måste ha hörts i hela tyresö :$
Men så "ramlade" jag i en snöhög några gånger höhö...
Juste brandlarmet gick i skolan igår men de va falskt som vanligt.. x(

Men idag ja, chill.
Uteidrott först, okej inte så jättechill.
Sen bild, sen engelska (inte så kul), bild och sen lunch sen slöjd :D
Jag blev klar med min lilla runda (världens finaste) skål förra veckan. Jag målade den heeelsvart haha!

Nu ska jag lägga in massa låtar på mobilen :D




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0