Du o ja under täcket bby

Hej!
Fick Globus idag, de gick bra ibland ibland dåligt.
Orkar inte förklara så mycket av lektionen men i galoppen gick de skit men i dom flesta tillfällena i skritt o traven gick de bra :)

Efter ridningen tänkte jag önska häst till imorrn på hoppkursen.
När jag kom in på kontoret satt Jessica, Carro och Jessicas mamma där.
Dom frågade vilka jag ville ha o jag sa då Daisy & Globus. Och då sa dom att dom höll på att sätta ut hästar just då och dom hade faktiskt satt mig på Globus! xD
Så de är bra att jag har han :)  Fast självklart kan ju Annika (som har hoppkursen) byta häst på mig.. bara det inte blir Picco!
Men avancerad hoppkurs med Annika = GALET
Nej men Annika är en jättebra hoppridlärare! :D

Dessutom har dom ändrat tiderna på hoppkursen, den börjar klockan 11 o slutar 2 för att dom som är med i ponnycupen ska kunna va med. Dom ska ju tävla mot Sundby på eftermiddan.

Men Alicia och jag missade bussen när vi skulle hem så vi gick hem, de gick faktiskt grymt snabbt ! 20 minuter ;)
Det brukar typ ta 30-40 min.

Men nu har vi släktkalas för pappa som fyllde år i torsdags och vi fick träffa Vendelas pojkvän också.

Men ska väl va lite social nu, så hej då:)
(bilder kommer, och så ska emma fota imorrn)





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0