Video

Haha, Carro och jag brukar smsa fast inte sms alltså vi skickar videos där vi säger nåt asrandom till varann, men hur säger man det? Det finns ju SMS och MMS men videos då? VMS? xD

Nej men jag är jätteglad, för idag köpte pappa en ny dator, tv m.m men ert innebär att jag får vår dator vi har nu, jag har ju redan en men den är lite seg och den jag ska få nu är awesome, och det bästa Photoshop är med där! :D
Pappa vill köpa en ny hårddisk åt den datorn jag ska få för att göra den snabbare men då försvinner photoshop och äve fast jag inte använder de så mkt nu så BEHÖVER JAG DET! ;)
Haha, desperat.

Men ska skicka ett nytt "VMS" till Carro nu, so long !!

OCH HEJ MINA STALKERS JAG SER ER



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0