Lördag !

(SKREV DETTA IGÅR MEN PUBLICERADES SENT)

Har precis tittat på Globen horse show som är på lördagen, showen va asbra men hoppade över "Julavslutningen" för den sparar jag till imorgon. :)
Det var typ ingenting på showen som jag tittade på som är med i morgon så det är bra, att jag inte har sett allt imorgon liksom.
Eller det var en fransyska med två åsnor som jag tittade på som är med imorgon men hon var inte jätteeeebra, eller åsnorna var envisa, mest den mörka.
Haha det var några personer som gjorde tricks på hästar som bara fortsatte galoppera runt runt. Dom var aaaasbra!
En person klättrade faktiskt under hästens mage och upp på andra sidan medan hästen galopperade. En annan gjorde massa tricks på en häst som galopperade runt het lös utan sadel och träns.



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0