Hela 2012

Tänkte göra ett inlägg nu om en "revy" (återblick) genom år 2012, men vet inte riktigt vilka bilder jag ska använda i så fall, alltså tänkte inte skriva massa text utan berätta mest i bilder. :P
I alla fall, nu på kvällen tog vi in granen så grenarna får "blomma ut" lite till imorgon då vi ska pynta granen! :)
Sen har jag varit runt och läst lite bloggar och blev så himla sugen på att ändra bloggdesignen lite grann bara, alltså headern orkar jag inte ändra men kanske lägga in egna bilder på "Kategorier", "Senaste inläggen" osv. för det blir mycket finare då.
Så glad att Photoshop CS5 finns haha!

Men här är lite bilder från år 2012
>
Men usch haha, jag i januari 2012.
 
Piga

Sallad
 
Några hjortar på vår tomt
 
Alicias påskägg
 
Jag tävlar Daisy
 
Haha Zingo chillarn
 
Samma dag jag fick min iphone 4s, haha åh LÅNGT HÅR
 
HÄRLIG BILD fan va skönt om de va sant nu haha
 
Carro fotade haha redigerade ögonfärgerna lite HÖHÖ
 
kort hår -.-
 
 
I våras när jag fick chansen att fota Annikas söta labradorvalpar!
 
 
 
 
 
 
 
Innan skolavslutningen

Carro och jag på skolavslutningen i våras.
 
Sommarbetet 2012 - © Linnea Lindström
 
Jag, Filippa och Lovisa i somras när vi va på Mosebacketorg <3
 
 
 
 
 

Min familjs julkort för i år hehe, jag är den längst upp till höger.


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0