Strange tattoo

Hej.
Igår red jag ju hamilton och då skritta jag först i skogen och då gjrode en grej man absolut inteeeee får göra ;D
eller alltså det är väl inte förbjudet då men ändå xD
Idag vare idrott första passet, och vi hade crosstraining... aa men carro och jag gick joggade sist av alla så vi kom lite sent tbx :P
Men sen vare typ SO/SV och vi hade tyst läsning först, håller på att läsa om Hungerspelen, gillar dom böckerna så mkt !
Sen skulle man delas in i lag och svara på frågor, tex typ Vem gjorde låten Teddy björnen eriksson? fast jag orkade typ inte va med ^^
__

Men på eftermiddan vare syslöjd ju och jag hade ju inget å göra men tänkte göra ett mobilfodral, tog ett svart fleece men de va lite lent, liksom ändå xD

Tänkte först göra ungefär så fast enfärgad men orka XD

____

är så j*vla sur. är förkyld och jag dööööööör.
____

Juste idag haha så hände en grej som gjorde att det hände en till grej och haa de är sååå komplicerat !!
men den grejen vet bara fanny, tessie och carro om :)<33
______

/Nea

ps. ska nog till stallet nu snart.
ds.

ps2. bilder kommer, känner att jag har alldeles för lite bilder !! :o
ds2.



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0