Stallet

*gäääsp*
Gick upp typ halv sju och jag sommnade vid två inatt..
GRYMT!
Nej men det är för att carros buss kommer till skolan kvart i åtta :P


Idag ska jag till stallet efter skolan med Fanny och Carro, kanske Hanens också.
Fanny å jag ska rida, sista gången i den gruppen för min del!







Kommer sakna tiden :(

Fast jag rider ju fortfarande på mellanponny xD Men tror inte jag kommer få rida Skrållan nånsin igen :''(
Men Oliv gillar jag i dressyr nu :] Tror inte hoppning :/
Café gillar jag INTE i dressyr, men älskar henne i hoppning!
Chiko har jag bara ridit ut på en gång så vet inte ;)
Globus har jag aldrig haft på en dressyrlektion men jag har hoppat honom, på tävlingen ju. Han är alldeles för seg för min smak xD
Minty är bra i allt ! :D
Dingo är helt ok i dressyr, fast inte riktigt min typ men jag hoppa ju en stock med han och han hoppar jäätte"mjukt"! :D
Picco tycker jag faktiskt om nu :) Han är ganska bra i dressyr, lite stark bara ! ;) Hade han på förberedande och då var han JÄÄÄTTEPIGG!! Fick göra volt efter volt efter volt xD
Erasmus har jag bara ridit en gång men han är helt okej, kanske LITE seg ;) ;) Skön att rida utan stigbyglar på :)
Daisy är ju bra i allt men kaaaanske lite tråkig, men såna hästar behövs ;)
SKRÅLLAN ÄR BÄST! Helt perfekt !
Lady är inte så rolig... eller jag vet inte riktigt, har något emot henne, byter bort henne varje gång jag får henne ;)
Snow är jättebra i dressyr och har haft henne på förberedande och då var hon duktig :] Till och med på dom upphöjda bommarna hoppade hon inte ! :)
Rita är jätterolig att rida, även om jag bara har ridit ut på henne en gång.
Hon är typ som café fast piggare och breeeedare!!



Skola nu !

/Nea



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0