Skolan

Känner att jag har brist på rubriker xD
Men idag efter skolan skyndade jag, carro, fanny & tessie till stallet och jag fick MINTY ! :D
Fanny fick Picco ;)
Men blev faktiskt glad, hon är en av mina favvisar :)
Lektionen gick OK, eller det var typ bara att hon var ganska pigg som gick bra xD När vi skulle trava på volterna börja hon galoppera!
Och hon kan svänga snävt i galopp också ! Vi glaoppera på voltera och då var jag för nära hästen framför så jag gjorde en alldeles för liten vot, i själva volten xD
Hon höll igång galoppen!
Vill nästan önska Minty först på hopptävlingen :o Tror jag gör de XD
_____

Men efter stallet skulle vi till kompisgungan och då gick jag emd carro till pizzerian för hon skulle äte, sen kom fanny o tessie :)
när vi kom till kompisgungan var tre småtjejer där, eller i närheten och dom pratade lite med oss, den ena var jättedum ! xD dom var 7 ;);)
Sen ville vi va ifred så vi stack till skolan och satt i nätet på klätterställningen och prata lite.
Då kom jossan med sin kompis och hon visade nåt hon hade gjort idag. gjort en egen piercing på sitt ögonbryn!!!
idag !
haha xD
Men sen kom de några 99:0r från strand som försökte stajla för oss.
Dom sa hej och stirra på oss hela tiden :o
Juste innan de åkte tessie hem och en sak hände innan de :( stackars tessie !! :(
men aa killarna räknade ut vad carro hette !! :o men dom började gå iväg sen vid halv nio och fanny haha ville följa med dom så vi gjorde de en bit och dom trodde fanny va en tjej (dom sa ett namn) och den tjejen är hon ABSOLUT inte !
Men sen gick vi hem för vi hade typ missat idol ! :o
den ena killen i "gänget" är tydligen kompis med fanny på fb så han kommer skriva till henne ;)
Men de har hänt lite mer grejjor men orkar inte skriva nu !

Har precis duschat & ska nanna nu !

Bilder kommer, fotade lite på minty idag <33



/Nea



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0