Rida

Heej!
Snart drar jag till stallet och ska rida :]
Alicia har vart på hamsterutställning, SM tydligen, men hon är påväg hem från Kallfjäll just nu med sina hamstrar och hon skriver til mig på fb... att hon har tråkigt... hon vill att jag ska ringa men jag orkar inte för jag ska snart åka till ju men jag ska ta med hennes ridkläder och lunch dit.
Fullpackad pakethållare √
Nu kom hennes tåg sa hon.
__

Bra humor jag har. Nej men jag filmade ju på 17.20 lektionen igår och dom typ red på volterna väldigt länge och egentligen asså var det enda dom skulle göra att försöka böja hästara xd
Men jag vet inte vem jag vill ha, men carro har bekräftat det jag skrev i ett tidigare inlägg, hon vill byta om hon får snow och jag dingo ! :D
MEN, vi kanske inte får byta ju :o men jag tror alla kommer byta hästar. nästan alla iaf.
___
Men ska typ dra nu......... typ.
fast annars blire bråttom!



/NEA


Postat av: Michelle

Vilken söt blogg du har:D



Kram<3

2011-09-03 @ 11:23:42
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0