Rida för mamma

Hej!
Igår efter skolan satt jag och prata med först mathias, fanny och tessie och sen gick fanny oc htessie men efter ett tag kom fanny tillbaka och sen kom oliver också xD efter ett tag åkte mathias och fanny, jag och oliver åkte till kompisgungan och var där i nån/några timmar och vi snackade om lite  privata grejjor ;)

Kärleksparet ;) ;) Haha skoja :)


Men idag är det ridning och jag TROR jag får oliv igen eftersom jag bara haft han en gång xD
och jag TROR resten av gruppen byter hästar :P
Men idag är det mamma osm är ridlärare... varannan vecka är hon, varannan maria hehe :P
Men ska FÖRSÖKA lyssna på henne ;)
Lyssnar på lite gamla låtar, lyssnade först på Wonderwall och just nu Bubble med Colbie caillat ;)

Studiedag på måndag, ska bli grymt skönt att få sova ut ! ♥



Men nu ska jag fixa mig, frukost, lite smink, borsta håret + tänderna, så hej då! Bad uppdatering, I know :S ↓

/Nea



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0