"placerad"

Hej.
Idag vare ju dressyrtävling, fick minty.
På framridningen var hon lite framåt, och annika hjälpte mig att få henne i form xd Annika sa att minty är inte van vid att gå i form så det är väldigt jobbigt för henne.
Men det är svårt att hålla emot, hon är stark, bara nån minut efter att annika tittat åt ett annat håll gick minty med huvet uppe igen :P
Så bestämde mig för att tänka på tempot ist, de gick okej, galoppfattningarna var svårast.

Vi kom in på banan, skrittade och travade lite nere vid läktaren tills dom sa att jag fick börja banan.
Allt gick bra, förutom två grejer. Första serpentinen blev hur konstig som helst, glöme obrt banan så höll på att gära en TILL volt! Och sen galoppen, de gick segt, men de blev iaf galopp ! ;)

Dock så måste min omare ha gillat sega hästar för hon skrev i protokollet att det gick för snabbt i trav och skritt men alldeles lagom i glaoppen XD

Det här skrev hon också:  "Din blick är kanonfin!" (hon skrev med understreck, två udnerstreck tillochmed XD) och "Fina hjälper".

Fick:
142 poäng
52,59%

Helt okej, bästa dressyrritten hittills, fast dom två första gick ju skit x)

Bilder och video kommer.

/Nea



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0