Nytt

Hej!
Carro sov ju hos mig inatt och vi gick väl upp vid elva och gjorde amerikanska pannkakor XD Sen hade vi lite tråkigt men vi gjorde en blogg som handlar om hästar!
Vi ville att den skulle heta allroundryttarna.blogg.se men de funkade inte :o Så vi tog aryttarna.blogg.se, haha!
Gå in där, har redan fixat kodning på bloggen och header!

Därför är det nog en slags bloggpaus på den här bloggen, elelr blir väl runt 1 inlägg per dag här :P

Men sen gick vi till kompisgungan och träffade Fanny, Oskar & Hannes men de va bara i några minuter för sen skulle Carro hem till sig och jag hem för att göra diskmaskinen och laga mat x)
När jag hade gjort de kom Carro tillbaka hem till mig och vi gick till kompisgungan igen men då var bara hannes där ! haha mobbad!
Men efter en stund gick hannes hem och då kom fanny och oskar. sen kom oliver :P
efter några timmar gick vi till skolan och pratade och då kom hannes.
Vi va där ganska länge, hannes åkte hem vid åtta och oliver nio men vi andra åkte väl hem vid kanske halv tio och jag ska inte säga vad vi pratade om ;]

Har bytt ridgrupp med Cornelia nu den här veckan, alltså ajg rider på fredag 17.20 och hon på lördag 12.00 :]

Btw, kom ihåg min och Carros nya blogg!



/Nea



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0