Gunga

Hej!
Man bör kanske inte skriva sånt här på bloggen men FÖRLÅT att jag inte har bloggat sen iförrgår morse!
Har inte haft tid! :'( Sure, äldsta ursäkten ever....

Men red i tisdags, fick Dingo, xD Gick uselt, vi skulle ha renodling med sitsen fast det brukar vi ju alltid ha i början av lektionerna men aa vi gjorde de hela lektionen ^^
Vi red utan stigbyglar också :P
___
Men kände inte riktigt att jag passade in i gruppen... så... jag har bytt ridgrupp. till lördag 12.00 o.o
börjar rida där nästa vecka så aldrig mer ridning på tisdagar men ska ändå följa med fanny så hon inte är ensam ;)
___
Jaja igår efter skolan var jag med Carro, Fanny & Tessie eller vi gick till vivo och då cyklade oskar bredvid oss med sin ROSA cykel ! :P
men sen åtke han hem och istället kom oliver ..
vi skulle egentligen till kompisgungorna men de börja regna så vi sprang och gömde oss under nåt tak.
men sen gick vi till en minilekpark i närheten av fnny och då satt vi där och snacka jäättelänge xD
Sen gick vi in i den lilla lekstugan där och busringde några :)
__
SEEEEN, gick vi hme till mig och kollade på en film, eller oliver åkte hem då. men vi kollade på HAHA high school musical och poppade popcorn xD jaa man får väl titta på sånt där då och då ;) ;) ;)
__
Men idag vare tråkigt i skolan eller jag börjr bli förkyld :[
Nu ska jag åka och rida Hamilton så ni får vänta med bildeernaaa!!

Ps. Jag lyssnar på jullåtar redan... xD Fannys fel faktiskt!!!

/Nea



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0