Filmade vendela

hej!
har nyss varit i stallet och filmade när vendela hoppade hamilton lite :]
Kanske kommer nån film.

Chicken laddar upp bilder från lörra lördagen som fanny fotade men chicken sa att det bara var två bilder på mig XD
här är ena :

Inte så snyggt !

Men imorrn ska jag sooooooooooova...!!!


Har bytt lektion med Madde nu, så ska rida på fredag 16.10 och hon på lördag 12.00, vi ska ju till farmor och farfar..

egentligen skulle dom som skulle va med på dressyrtävlingen nu å söndag bygga fram banan klockan 4 på lördag men de kan ju inte jag, alicia och vendela.
Men såhär ser banan ut:

Klicka på bilden för att se!
Skritt = Grönt
Trav = Blått
Galopp = Rött


Jag TROR jag har önskat:
1. Minty
2. Snowberry
3. Daisy

/Nea



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0