You got the looks

Hej!
Kom nyss hem från skolan, älskar onsdagar!
Vi slutar jättetidigt (slutar efter tre alla andra dagar) och sen efter får man slaappa XD
Alltså på måndagar har jag diskmaskinen och jag ska laga mat då, på tisdagar följer jag med Fanny till stallet (brukar få ta undan maten när jag kommer hem oxå), torsdagar har jag diskmaskinen fast mamma och pappa brukar gå på pizzerian då (alltså dom äter inte pizza, utan typ sallad å så) så det är skönt att ha FF några timmar &  fredagar sluta sent och sen åka till stallet.

Lördagar är väl inte så jobbigt då, eller får ju gå upp senast tio för att hinna till ridningen ;p
Söndagar är dåligt för då vet man att veckan börjar igen snart...






Gick in på min spotify-lista och kollade på dom första låtarna
jag la till där och hittade den här, som är väldigt
gammal men ändå ganska bra :)




Postat av: matilda

aw. <3

2011-10-19 @ 16:20:21
URL: http://matildaebbahorn.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0