Slänger in ett snabbt inlägg :)

Tjenare!

Hinner inte blogga egentligen men göre ändå :)
Idag hade vi idrott på eftermiddan och då va vi helt ensamma i idrottshallen & då körde iv turneringar, vi delades upp i lag men vi blev 3 stycken i laget, fanny jag och jakob ;)
men vi kördel tie bollspel, strumpfotboll osv men vi förlora varje gång men jag typ ropade lite på fanny och jakob som: "skjut hit!! jag är friiiiiiiiiiiiiii!" och så haha och om jag ska va ärlig är jag lite hes nu :$

Men efter skolan drog jag till centrum med fanny, tessie, carro o ida.
Jättemånga hoppa på bussen, typ hela klassen.
Men ja vi gick runt lite på glitter och så.
Orkar inte säga allt vi gjorde men jag köpte iaf ett svart nagellack till imorrn och ja carro, fanny, tessie & ida köpte smycken, jag orkade inte haha (a)
Men typ vdi sju eller nåt åkte vi hem och de va bara jag o tessie som tog bussen och vi hoppa av vid lagergrens för jag skulle följa med henne att köpa godis till imorrn, och sen satt vi o prata lite :)

Men nu ska jag måla naglarna, packa till kryssningen imorrn och göra diskmaskinen !
Hoppas jag hinner blogga efter skolan imorrn, ska ju sluta vid halv två för att hinna fixa de sista till kryssningen ♥

Hej dååå!<3


aww, den hrä skickade rebecca till mig, <3 okej de står boyfriend men ändå ;)
gullig!


bästa tjejorna !♥

gör ett tidsinställt till imorrn bitti, dagens outfit ;)



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0