Jobbat ! :D

Hej!

Nu kan jag slappna av :)
De va simning idag i skolan men jag glömde badkläder så va inte med. De blev ganska mycket strul med bussen, vi åker ju utan lärare & sen på vägen tillbaka fick vi bara 5 minuter på oss att byta om! Plus springa till bussen på den lilla tiden.
För vi hade matte efter simningen, smaart -.- Vi kunde ju ha skippat den för vi hann bara med typ 20 minuter matte.

Men efter skolan gjorde jag diskmaskinen och sne byttej ag om för jag skulle ut och jogga.
Jag sprang ner till  alby & upp igen på typ en kvart, tvingade mig själv att inte gå ett enda steg, och de va jobbigt i uppförsbackarna XD
Sen duschade jag, och sen städade jag rummet och då låg en död mus där !! Pysen hade tagit in och dödat den inatt :(

Men nu har jag dammsugit rummet och sitter här nu & bloggar.

Har ni märkt att jag har gjort en "Halloween" header?:)


Klassen i bassängen :P



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0