HEMMA!

Håll i er nu för nu ska jag berätta MYCKET!

Eller orkar inte gå in på detaljer men kryssningen gick väl bra, bar att det var inga barn med utna det var bara en FYLLEKRYSSNING! Äckliga gubbar..
Men ja vi hade en A-hytt som var väldgit liten, fast det är ju hytterm en dom vi åkte med hade en rökig hytt så dom fick byta till en SVIT!! :'o
Den var sjukt stor, två rum och såhär skinnfåtöljer och två stora plasma TVar!
Vi åt inte buffé till middag, utan man blev serverad. Vi åt vid halv elva på kvällen..
Men ja sen kollade jag lite på Loreen som uppträdde! Hon som är emd i melodifestivalen ni vet :)
Hon va väldigt bra, hon sjöng bla. "My heart is refusing me".
Men barn under 18 år fick inte va i Fun club efter 24:00 så alicia och jag gick och la oss.
Imorse vaknade jag vid typ halv tio och hade väldgit bgråttom till frukosten.
Alicia sa att frukosten stängde halv elva men hon hade fel! vi kom dit kvart över tio och då hade den stängt -.-
De va lunch halv ett, de va buffé.
Åt köttbullar å potatis bara :P
Men ja alltså de va en ganska tråkig kryssning för vi kunde knappast gå nånstans utan att en fullgubbe skulle titta äckligt på en :/
På vägen hem på tunnelbanan såg jag MOA LIGNELL från idol!!!
Smygfotade med mobilen men blev inget bra:
ni ser iaf ;)
Men ja, gick ju inte frma o hälsa precis :P
men ja på kvällen lite senare såg jag att en i min klass hade skapat en ny facebook.
jag srkev i personens logg om de va hon som gick i min klass.
Personen sa jag.
Efter ett tag kommenterade personen en bidl jagh ade delat, det var ne hemsk bild på ett barn i afrika som blev trampad på en man. Hemsk bild!
Såhär skrev personen och jag:
Jag är Linnea ;)
Hon som verkligen går i min klass skriver inte med stor bokstav & punkt plus inte med såna ord som "dubbelmoral" och "ritual".
Därför tänkte jag göra ett test, ifall det var hno som går i min klass eller inte.
Jag tänkte fråga vem som var hennes bästa kompis i klassen.
Det här är vår chatt:
[22:02:12] Linnea: Vem är din bästa kompis i vår klass?
Vem då?
... FAN också att jag ska suga på att trolla. Lyckas aldrig särskilt bra
Du kan ju säga åt Evelina att byta lösenord på måndag
Men vem är du då?!
Tja, vad ska jag säga? En random kille från Flashback som fått tag i dumpen från Gratisbio.se
hackare?
Inte jag, den som fått tag i databasen från Gratisbio.se. Klantarna hade ju alla lösenord i klartext
Ett tips, Linnea. Använd aldrig samma lösenord på din mail som något annat ställe
det gör jag inte heller
Nä det är tur det. Det är alltså över 280 000 konton från Gratisbio.se med lösenord dit som kommit på vift. Det är säkert 20% av dom som har samma lösenord överallt. Så klantigt
Men men, nu är det dags för mig att dra från detta kontot. Det var kul en stund iaf. Lycka till i framtiden! Som du säkert listat ut så gick det inget vidare för mig  Skaffa dig en utbildning, det gjorde inte jag
det ar lätt att lista ut att du var en hackare, för hon skriver knappast emd stor bokstav och punkt..
Nä jag vet, det är svårt. Jag är för gammal för att "spela" en 13 årig internetchattare
men varför grö du det då?
gör*
Heh, ja det är kanske en fråga jag ska ta med min psykolog nästa gång
Nåväl, måste pysa innan Facebook börjar rota för mycket i mina ip-adresser osv
hej hej, och förlåt
okej..
hej då..
Jag: Vem är din bästa kompis i vår klass?

Han: :(

Jag: Vem då?

Han: ... FAN också att jag ska suga på att trolla. Lyckas aldrig särskilt bra
Du kan ju säga åt Evelina att byta lösenord på måndag


Jag: :O
Men vem är du då?!

Han: Tja, vad ska jag säga? En random kille från Flashback som fått tag i dumpen från Gratisbio.se

Jag: hackare?

Han: Inte jag, den som fått tag i databasen från Gratisbio.se. Klantarna hade ju alla lösenord i klartext
Ett tips, Linnea. Använd aldrig samma lösenord på din mail som något annat ställe

Jag: det gör jag inte heller

Han: Nä det är tur det. Det är alltså över 280 000 konton från Gratisbio.se med lösenord dit som kommit på vift. Det är säkert 20% av dom som har samma lösenord överallt. Så klantigt
Men men, nu är det dags för mig att dra från detta kontot. Det var kul en stund iaf. Lycka till i framtiden! Som du säkert listat ut så gick det inget vidare för mig  Skaffa dig en utbildning, det gjorde inte jag

Jag: det var lätt att lista ut att du var en hackare, för hon skriver inte med stor bokstav och punkt..

Han: Nä jag vet, det är svårt. Jag är för gammal för att "spela" en 13 årig internetchattare

Jag: men varför gör du det då?

Han: Heh, ja det är kanske en fråga jag ska ta med min psykolog nästa gång
Nåväl, måste pysa innan Facebook börjar rota för mycket i mina ip-adresser osv
hej hej, och förlåt


Jag: okej..
hej då..

Okej okej, jag erkänner, jag skrev knappast rätt saker men var för chockad :o
Sa till tjejen i min klass storasyster som haha typ hotade den här hackaren så han logga ut ;)

Ja men schema för veckan:
Imorgon (Söndag): Åka till mormor och fira henens födelsedag (hon fyllde år igår) plus sova över hos Carro ! :D ♥ Vi ska kolla på några filmer som hon har hyrt, Mean girls 2, A cinderella story och Water for elephants (EDWARD I TWILIGHT ÄR MED DÄR ♥)
Måndag: Va med carro och sen på kvällen skräckfilmkväll i stallet :)
Tisdag: Ingenting!
Onsdag: Åka till rebecca som bor i rotebro coh sova över hos henne!
Torsdag: va med rebecca och sen åka hem :)
Fredag: Inget!
Lördag: tror ingenting, vet inte om det är ridning! :P Det är ju röd dag..
Söndag: Inget!

Målade nyss naglarna, fick göra om tusen gånger för blev helt fel, men nu har jag i alla fall rosa nagellack med rosa genomskinligt glitternagellack över XD
Men nuuuuuu orkar jag inte blogga mer, ska ställa fram klockan btw ;)
LÅNGT INLÄGG I KNOW!!!!

Bilder från kryssningen kommer ! :)
Bilder som erica fotade på förra kryssningen som jag inte var med på :) Var ju på karlshem då ;) ;)




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0