Har datorn

Hej!

Mamma har egentligen datorn men jaa tog den en liten stund :)
Kom nyss hem från skolan, festen va tråkig haha, några spelade lite dunklåtar och så körde iv limbo, eller jag var den som höll i pinnen :P
Men efter lunchen va de slööjd men dålig som jag är så gick jag in på träslöjden..
Va där type tt ganska långt tag... men sen gick jag till syslöjden ooooooooooch sa hej då sen gick jag..
Tror ni kerstin tog de som skolk? jag skuulle faktiskt ha kunnat skippa hela slöjden men jag ville ju se lite på träslöjden.. och förlåt carro för att jag bara gick, tror du är lite sur på mig nu ;) <3

Ja, men det här är KANSKE sista inlägget innan jag åker och kryssar, kan ju inte blogga på kryssningen.
Kanske jag bloggar innan vi åker eller på bussen :)

Hej då i alla fall!



älsklingplutten ♥



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0