Hahaha

Hej!

Igår när iv kom till stallet vid sju var det typ ingen där förutom storhästryttare.
Vi gick runt lite och sen frågae mamma om vi kunde sitta inne på kontoret & häfta ihop massa papper.
Det var sjukt jobbigt, man skulle först ta ett papper, sen två, sen tre, sen fyra, sen fem osv. till typ 8 papper och sne börja om igen.
Vi satt där i en halvtimme men sen började ju clinicen så vi fick springa in i ridhuset.
Vi tog platser längst till höger.

I början var det tråkig,t han förklarade vad alla benen hette i halsen och så.
Men sen började han massera hästen (Vectra).

Efter 45 min skulle han göra akupunktur, alltså sätta nålar.
Det såg fett hemskt ut!
Han typ slog in nålarna i huden!

Men sen efter pausen rog han ut Vectras ben & en gång ät det som ha npruttade och fråno ch emd då fick Carro, ajg, Lisa & Amanda skrattanfall. Vi höll på att dö!
Haha tror vi störde många, vi fnissade ganska högt... Vi kunde inte sluta!

Men sen efter fick jag skjuts hem av Carro igen. Och ajg kan säga till er att det var så himla kallt! Hade ingen jacka ellr vantar eller något.
Jag hade bara en dragkedjetröja ;o

Aja, ska fixa mig och sen dra till skolan, hej dåååå !





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0