Tröttnar du på låtar snabbt?

Vi sgäer att jag hör en låt på radion och har aldrig hört den förut men tycker den äger. Då tar jag reda på låtens namn och gör en spellista på SPotify och lägger in låten 10 gånger..
Sen spelar jag sönder låten på en vecka ungefär, och det är ju lite tråkigt att hata den nästa gång man hör den på radio ;)

Men (!!!) jag har kommit på att låtar av Justin bieber blir aldrig sönderspelade! :D Kan spela dom tusen gånger om och ändå äger dom, och ni haters, varför orkar ni bry er?
Lyssna inte på honom om ni hatar honom så mycket och alla får väl ändå lyssna på vad fan den vill?!

Men till ni beliebers (eller vanliga fan) så säger jag bara: GO FOR IT !
Lyssna, lyssna, lyssna och jag lovar att eran favoritlåt av JB inte blir sönderspelad :D








Tre låtar som är med i min topp tio lista ;)



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0