Ridinfo

Hej!

Ska inte rida på lördag för att jag hoppade ju istället för Alice för längesen och inte fören nu på lördag kan hon rida istället för mig ;)
men blir ändå tre ridpass den här veckan;

Tisdag: hoppning på globus ju ;)
Onsdag: Red hamilton ;)
Söndag: hoppkurs ! :D

Igår innan jag åkte hem så önskade jag hästar till hoppkursen, blev Dingo, Skrållan & Daisy.
Önskade Skrållan för att det är ju inte OMÖJLIGT att jag får henne om jag fick rida henne för typ 2 veckor sen.
Okej jag kommer nog se vädlgit stor ut på henne men aa, det är ju inte ens säkert att jag får henne för måånga vill ju ha henne.
Vill ju helst ha DINGO!


videos när jag hoppar dingo och när jag hoppar oliv istället för Alice ;)



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0