Oh fyfan

Hej!

Idag har jag varit med Fanny mest, eller ja vid ett gick jag hem till henne så gick vi till lite olika ställen, kompisgungan, stalka hannes, kollade på hennes nya hus (som förresten va skitsnyggt!) och ja vid tre-fyra åt vi lunch hemma hos henne, sen gick vi runt lite och sen gik vi hem till mig och kollade på näästan hela filmen Juno, (vi skulle egentligen ha sett på skräckfilm men vi hitta ingen)  och sen gick vi till kompisgungan o träffa oliver.

Vi va där i några timmar och jag SKA INTE gå in på vad vi gjorde.
Vid halv tio gick fanny och jag hem till henne i alla fall och kollade på paranormal activity 2, den var så j*vla äcklig!

USCH USCH USCH! Sen våga ajg inte gå hem så bad pappa komma å möta mig hihi :P
kom nyss hem och nu är det helt nersläckt i huset, bara jag vaken och jaa. ;/











Några bilder från PA 2 och sen trailern !



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0