Nu är det jul igen !

Hej!

Till brunch gjorde jag +asta sallad, köttbullar, makaroner, sallad, lite tomat och paprika! :)
Åt creme fraiche till, vad ska man ha för sås?

Medan jag gjorde pasta salladen lyssnade jag på jullåtar, sen kollade jag på två julfilmer, såna där barnsliga, disney, Mussepigg firar jul med alla sina vänner och sen Julfavoriter.
Sen pratade ja med carro i telefon och vi bestämde att hon skulle komma hem till mig :))

När hon kom hit så höll jag på att göra scones, och när dom var klara åt vidom med té och sen kollade vi på några gamla filmer från när jag var barn ;)
Sen gick vi ut med hundarna, Zingofick ha på sig sin fleecetröja som Alicia gjorde åt henne på syslöjden förut.

Vi gick genom den kolmörka skogen och sen till skolan där vi lekte med hundarna på fotbollsplanen.
Sen gick vi mot vivo och sen hem.
Vi pratade lite och sen var carro tvungen å åka hem :(

Men jaaaaaaaaaa det blev ju inte väärldens slappdag hehe :P

Ska åka och fodra hästarna nu så hinner inte lägga in bild, hej då ! :)



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0