KLICKA!!!

Uuusch det är en vårtbitare i mitt rum! Vet inte hur den kom in! (knaske genom fönstret?) men j<g tänker inte va i mitt rum förän nån har tagit ut den!!!
Just nu sitter Sallad på bordet, hon vet att man inte får det men gör det ändå xd Dålig förebild för pysen ;) Oj nu kom pysen, ska vi se om han går upp på bordet!... sniffar på sallad... jag kliar han bakom örat, han lutar huvet mot bordet och en tass! Han hänger på bordet! Nej nu kollade sallad på han så han tog ner tassarna men har kvar huvet.
Hon morrar åt han xd Hon kollar med vitögat mot honom :P Han lägger sig ner men på fönsterbrädan istället..
Sallad morrar men pysen kollar ju ut och verkar gilla träden där ute ;)
Nu la han sig ner och jag orkar inte berätta mer om dom ;)

HAHA jo han var nyss vid bordet och satte sig så roligt så jag tog kort!!
 Söötnos!

Men nej idag ska jaggöra nåt kul x) haha vet inte riktigt vad men ge förslag!!
Hoppa med hundarna?
Skriva önskelista?
Dressera Pysen så han blir som en hund?
Va med en kompis? (Carro är ute med båten :()
Gå ut?
Ta ut vårtbitaren ur mitt rum? :'( (ALDRIG!!!!)
Skada mig själv så jag åker till sjukhuset?
Skriva världens längsta blogginlägg som inkluderar ex skvaller, hästar, mina djur osv?
SKITA I DET HÄR BLOGGINLÄGGET??! :P

Ja ni bestämmer ;) KOMMENTEEEERAA!

/Nea

Postat av: Hanna

fin fina bilder ;)

2011-08-02 @ 20:12:32
URL: http://sids.bloggplatsen.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0