I feel good

Maaaaaaaaajs nu är schemat här ;)
ONSDAG: Kanske sola eller nåt xd
TORSDAG: Fira min födelsedag (fyller ju år på fredag men ändå), antingen ska vi bowla eller kolla på Bridesmaids ;)
FREDAG: Min födelsedaag!! :D :D :D Men asså pappa tvingar mig att vi ska åka båt då för de ska bli bra väder -.- Men jaja xd
LÖRDAG: Släktkalas, eller ja de e inte många som kommer men ändå ;)
SÖNDAG: Ska till grönan med Carro :D :D <3
Idag åkte jag till betet och hälsadep å Hamilton :) Tjcok och fi var han! jag som tyckte han var ganska stor förut... nu såg jag Aina, hon är ju minst 170! Riiiktigt stor häst det ;)
Men fina Git som är 33 rå var också där :) Känns som om hon har krympt! Tänk att jag har ridit henne <3 Kusin med fina Elektro :)
Vi två för två år sen på betet :) <3 (Elektro)
Fina Piga <333
Hoppade lite med henne idag och det gick jättebra! Hon var jättelydig och hoppade allt :D Kändes skönt eftersom vi inte har hunnit träna så mycket och då har vi båda varit tankspridda :)
Såhär ser Zingo ut vääldigt ofta ;) Hon älskar att sitta så att man ser "allt" ;D
Snyggingen Pysen vid matbordet idag ;)
Väntar på mat ;D Nä men ha nvet att han inte får vara på bordet så han sitter så men han blundar för att han tror att ingen ska se honom då ;)
Sallad våran katt hade varit borta en månad igår, och mamma satte upp lappar då (berättar varför hon satte upp dom så sent snart) och idag kom Sallad hem ;D
VARJE år är hon borta minst en månad på sommaren och när mamma sätter upp lappar kommer hon hem samma dag eller dagen efter xd Jag lovar, det har varit så i 4 år nu! Smart katt ;D
Jagoch elektro efter våran hopptävling :)
Film när Poppy och jag hoppar på avslutningen ;) Mamma började filma när vi skulle hoppa andra hindret så ni vet och ja, det gick SEGT!
Marcus spelar gitar och både han och Ebba sjunger på grillkvällen :) Kort klipp för batteriet på kameran dog xd
/Nea
P
S. ANIMERAD HEADER KOMMER!! Liknar den som jag gjorde åt min syster idag:
http://www.aliciarider.blogg.se <-- DEN BLOGGHEADERN (fast mer avancerad och.. finare ;D ja jag gjorde den där men de va hon som bestämde allt ;))


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0