TDB konto

Nu har jag skapat ett TDB konto! (Tävlingsdatabasen)

Det skulle man göra till grönt kort kursen ;)
Men jag bara inte vilket provtillfäller jag ska vara med på, om det är detn 29 december nu på torsdag eller om det är i januari!
Jag stod uppskriven till den 29 december men vet inte om deth ar ändrats för det var några som skulle tävla i januari och behövde då gå provet som är på torsdag...

Aja, ridläraren som har kursen borde ju ta kontakt via mejl och berätta, annars blir det ju förvirrande för det har inte ens bestämts tid när proven ska vara.





Sådär ser framsidan ut på Grönt kort boken


Jag har funderat på en grej.
Jag kommer ju säkert tävla Hamilton någon gång, Vendela har ju fått tävla jättemycekt och snart får väl Alicia gör det.
Då borde jag också få göra det om ett par år, det skulle vara grymt kul emd en lokaltätvling!
Har ju följt med på tusen lokaltävlingar men det är ju tråkigt att bara vara hästskötare eller ja bara titta på, att hålla i Hamilton är ju inte lika roligt som att sitta på honom ;) ;)

Men någon gång, då SKA jag tävla honom.




Vendelas FÖRSTA hopptävling med Hamilton.





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0