Skolan nästa vecka

Igår var sista riktiga skoldagen för nästa vecka är det helt andra saker!

Måndag: Julpyssel, man delas in i 4 olika grupper (alla i vår årskurs) och så ska vi gå runt bland olika klssrum där det är oliak sorters pyssel.
Jag hamnade i grupp C tror jag, med Fanny, Patrik, Sahvanna & Evelina från vår klass men sen är det några från dom andra sjuorna också.

Tisdag: På morgonen börjar vi nio som på måndagen och vi går ner till alby där vi ska vandra i en timme och grilla korv..
Sen ska vi åka till ishallen och åka skridskor. Vi ska ta med fika o så. Vi slutar diretk i ishallen så tänker stanna på donken med carro ;)

Onsdag: Städdag! Hela frömiddagen städar vi, sen ska våran klass titta på film med dom andra sjuorna. Sen ska vi titta på volleyboll mellan 9orna och lärarna! Förra året vann lärarna tror jag..

Torsdag: AVSLUTNING! Samlas halv nio i klassrummet och ha "klasstid"..
Sen går vi ner i idrottshallen och lyssnar på rektorn o sånt där.
Sen går vi upp till klassrummet igen där vi får våra terminsintyg osv.
Sen efter vi har slutat, vid elva kanske så ska jag  va hela dan med carro, fanny o tessie ;)






Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0