Råplugga *host*

Har försökt plugga med Grönt kort kursen frågorna, det är TRE OCH ETT HALVT A4!
Och dessutom är de omöjligt att hitta svaren i TR :(

Men har också kollat på desperate housewives & kollat på när alicia bakat pepparkakor och gått ut med hundarna xd
Plus lyssnat på massa julmusik i hörlurarna :)

Här är videon när vi hade kadrilj i lördags, de va bara träning så långt firån allt rätt och jag rider jääääääääättedåligt !



Rolig låt alicia har lagt till... "jag vill bo i en svamp, annars får jag kramp!"..

Men ska seriöst sova nu, om ni kollar på sista inlägget igår de va kvart i ett på natten, och jag hade ju inte ens förberett mig för att lägga mig då så snacka om att jag var trött imorse ;)





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0