Promenadbilder

Hej!
Har nyss varit ute med hundarna i skogen och fotat dom med mormors kamera.
Tidigare i förmiddag kom hon och lämnade några grejjer till kameran och berättade lite om den ;)

Men ja, har ett speciellt ställe i skogen som det bara tar någon minut att gå till där jag brukar fota. Man ser ut över hela Alby/Gimmersta typ även fast jag inte bor där o:

Jag fotade ett tag, men helt plötsligt hördes en raket som sköts upp i luften.
Zingo kastade sig i min famn, ajg som satt på huk... ramlade ju baklänges haha.
Sen hände samma sak en gång till efter tio minuter så bestämde mig för att gå hem.

Här kommer några bilder:
Det gick inte att ladda upp...

Det får bli någno gamma bild då !







Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0