Nacka Forum



Hej!

Så skönt att ha jullov nu! :D
Ska bara berätta en sak från avslutningen, några av lärarna från skolan sjöngo ch dansade till fest hos mange!
Massa filmade, för dom va helt grymma, speciellt Jonas när han dansade!

Och jag fick massa choklad av fanny i julklapp och ett par örhängen av carro ! :)
Till carro gav jag en stooor påse lösgodis och till fanny två par mjukisstrumpor ;) till tessie gav jag en ögonfransböjare.

Men carro och jag åkte till nacka forum vid kvart över elva, vi gjorde ett bussbyte vid centrum.
Men när vi okm dit gick vi direkt till bruger king och åt lunch.
Fast de var fullproppat och fanns inga platser så vi stod stilla och väntade..
Då kom en städare fram och fråga: "För många människor?"
Vi nickadeo ch då sa han att iv ksulle följa med honom och så´gick ha nfram till ett bort där några bara satt och pratade och sa åt dom att gå därifrån, det fanns andra som väntade !!

SNACKA OM PINSAMT!
Men vi fick ett bord i alla fall ;)

Sen gick vi och shoppade.
Jag köpte en sånhär ring:

Fast en ros gjord av tyg ;)

Men nu håller jag på att sätta ihop några filmer jag filmade när carro hoppade picco på en ponnycupsträning för läängesen!


printscreenad bild (från en film så dålig kvalité)



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0