Min familj

Jag:
Jag heter Linnéa & är 13 år.
Jag rider på ridskola en gång i veckan samt att min familj har en häst som heter My Hamilton som jag rider ganska ofta :)
Min bästa kompis heter Carro och går i min klass (Tyresö skola).
Jag bor i Tyresö strand i en stor villa ;)


Mamma:
Min mamma heter Claudia och är ridlärare på ridskolan jag rider på.
Hon har sen år 2008 varit väldigt trött, hon måste vila varje dag men hon är jättesnäll!
Det är inte många som vet om det (om "sjukdomen") hehe.


Pappa:
Min pappa heter Mats och är en jättehög chef inom polisen. Vet egentligen inte vad han bossar men ett par hundra pers är han chef över i alla fall ;)


Vendela:
Vendela är min äldsta storasyster på 17 år.
Hon rider Hamilton typ 5 gånger i veckan och går på hästinriktning på djurgymnasiet i liljeholmen.
Jag tror hon kommer bli en kääänd ryttare !


Alicia:
Alicia är 15 år och ska börja gymnasiet nästa år, hon ska typ gå naturnatur på kanske värmdö?
Men ja hon rider i samam ridgrupp som mig och vi brukar ha vår fighter ibland, ni vet syskonbråk hehe.

ni kan se vendelas öga också :P


tidsinställt.


Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2012-01-12 @ 23:52:35
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0