Massa inlägg

Hej, måste skriva flera olika inlägg för allt får inte plats i ett!
Berättar om Tessie fest i det här inlägget!

Pappa och jag hämtade upp carro vid fem och så visade carro vägen hem till tessie.
Vi hälsade på tessie och fanny och så gick vi ner till stugan där vi skulle vara (så vi kunde va ensamma).
De va ett bord fyllt med chips, godis och läsk osv.
Men först öppnade tessie paketen, hon fick maassa olika tuggummin av mig, för jag vet att hon älskar tuggummin!

Sen sjöng vi karaoke (Lips) i en timme typ, de va jättekul men jag förlora typ alltid XD
Sen åt vi pizza från pizzerian på strandtorget, medan vi tittade på "Letters to Juliet".
Innan hela filmen var slut pausade vi för att köra sanning o konka.

Och seeen, kommer jagi nte ihåg i vilken ordning men vi sjön mycket mer karaoke (en gång vann jag!), kollade klart på Letters to juliet och sen brjan på dirty dancing men den börja hacka :(

Helt plötsligt var klockan vid midnatt så carro och jag åkte hem till henne.
Vi spelade Rock band 2 (Guitar hero) ett tag, vi turades om att spela trummor & gitarr, trummorna var jättesvårt!

Seeeen gick vi och la oss och vi halv två somna vi :)
Fem över halv nio gick vi upp för att kolla på julkalendern men teven hackade så vi tittade på dator nistället.
Sen tittade vi lite på Dubbelliv också och sen spelade vi rockband 2 igen!

Sen fixade vi oss och åkte till stallet!

Fortsättning följer...





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0