Last Christmas

I gave you my heart.. but the very next day you gave it away  </3

Hej!
Kom nyss hem från skolan, kan berätta om skoldan innan jag pratar om hur grönt kort kursen va igår (gör de i ett nytt inlägg).
Har glömt å säga de men carro va sjuk igår och idag så på spanskan gick fanny o jag iväg och tränade på vår dialog till en grej ensamma.

Efter spanskan vare NO.
Vi pratade om hur el kom till och sen kollade vi på en film om de.
Seeeeen, vare SO/SV, dubbeltimme. Jobbigt och tråkigt men blev klar med "industrella revolutionen" i alla fall, det var ... tråkigt.

Till slut var det lunch, oskar erbjöd mig 10 kr om jag kunde fixa pannkakor till honom, dom som va  laktos fick äta de och slippa fiskgratängen ;)
Haha jag hämtade pannkakor till honom XD

Men efter lunch var det idrott, vi skulle göra te i ett stormkök ute i skogen. Det blåste som SATAN.
sista lektionen va matte...

Sen sluta vi o jag sitter nu och pratar i telefon med Carro ;)<3





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0