Kalkon = muuums

Kalkon är verkligen jättegott!
Men de va trevligt hos mormor, vi tittade igenom gamla album när vi barn var små. Hehe jag såg verkligen inte ut som jag gör nu!
 jag till vänster
okej haha inte ´bästa exemplet men hitta typ ingen annan som vi har på datorn ;)

Meeen, imorgon klockan tio ska jag till slottsparken med fanny och fota. Jag har ju kvar mormors kamera (sony a700) här, och den är ju bara för bra!
Har hört att det är en orkanvarning tills imorrn, läskigt! Tydligen klass 2 varning, alltså kan "storbyarna skapa fara för allmänheten". DOm sa på nyheterna att om man ska resa hem tillexempel fast man inte MÅSTE så borde man absolut inte göra det.

okej inte precis sådär kmr de se ut då men aa ;)

Men faktiskt för några år sedan blåste ett träd ner i vårat tak så det blev värsta stora hålet till övervåningen!
Vi fick bygga nytt tak på en ganska stor del av taket!



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0