Jag är sååå duktig

haha, skojade men lite!
De gick bra hos tandläkarn, eller vi va tvungna att springa till bussen, vendela o jag, och medan vi gjorde de började de snöa :D Små flingor men ääändå :D

tandläkarn tyckte jag hade jättefina tänder & tyckte att jag ska vänta två år till igen tills jag kommer tillbaka :D har faktiskt aldrig haft hål eller något fel på tänderna men jag SJÄLV tycker att mina tänder är URFULA!
Men glad ska jag va i alla fall :)

När jag kom hem gjrode jag hela läxan som vi ska göra på halvstudiedagen imorrn, slutar vid tolv! :D
Jag skrev en faktatext om Marie Curie, tog mycket från wiki, eller kopierade ine men ja skrev ut infon därifrån, satt sen och skrev texten medan jag kollade på the walking dead från igår ;)

Sen gjorde jag fudge som vi ska ha till julafton, de är jättegott :)

Sen har jag mått väldigt dåligt under kvällen och bara legat i soffan. Orkade inte gå upp fören alla hade gått o lagt sig, vid halv tolv gick jag och fixade diskmaskinen, och de va mycket disk kan ja säöga eftersom ajg inte har gjort den på hela dan xd

Men hade tråkigt så gjrode extra fint! Tog en före bild och tänkte ta en efter bild men kameran har alicia gömt ...
Nu är såklart ingen vaken på fb så ska väl själv sova nu.

Juste! När vi satt på bussen på vägen hem ät det som ett klappande ljud, i takt. Först trodde jag att det var typ nåt hjul på bussen som lät så men när vi skulle gå av såg jag att den kille satt och slog med händerna på knäna. och dessutom stirrade han rakt på vendela o mig!
Han liknade också bill skarsgård i "I rymden finns inga känslor" så trodde seriöst att den där killen hade aspberger!
Fast vendela sa att hon visste vem de va och han bara var lite störd.. schysst ;)

Aja, godnatt på er !!





Bron jag går över varje dag för att komma till skolan!


En bit längre bort, här går jag också varje dag för att komma till skolan ;) har tagit tid, det tar 6 minuter för mig :D
först ner för hela ekstigen backen, sen in i skogen, ner för en liten slänt, över bron, in i skogen gå en liten bit och ut vid övergångsstället vid skolan ;)


Tänk att de va såhär för en månad sen :')


blä

godnatt!



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0