Igår

Igår hann jag inte blogga på morgonen, men skolan gick snabbt, vi fick pepparkakor och skumtomtar på spanskan när vi kollade helt klart på Monster house ;)
Sen kollade vi helt klart på This is England på So/Sv..
Seeeen, på NO:n kolalde vi på Skurt-filmer!

Efter lunch fick vi köra terminator på idrotten! Typ vääärldens roligaste:D
Sen var det matte...

Men efter skolan följde jag med carro hem och vi hann inte göra så mycket, tog lite bilder på the lol cam och vi trodde grönt kort kursen började 6...
HALV SEX när den egentligen började kom carro på de så vi kom typ en kvart försenade :$

Vi gjorde några delprov och bestämde datum på slutprovet, vi ska dela upp gruppen så halv har en dago ch halva en annan dag, jag vill va den 29 december men alla vill vara där så måste va i början av januari :(

Men efter kursen tänktej ag ta bussen hem med Ilona och Millan, meeen märkte att jagh ade glömt bussremsa...
SKickade sms-biljettm en de stod att min mobil va spärrad för den tjänsten !!
Sen skulle jag smsa ngt nummer med mitt personnummer för att aktivera och när jag gjorde de stod de: "DU kommer på ett brevi nskickat inom tre dagar där en aktiveringskod står"!!! Asså -.-

Tänkte fråga om ajg fick åka gratis men när jag berättade för carro om de där sa hon att jag fick skjuts XD
taaaaaaack !!!

¨¨¨














¨



några bilder.. :P



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0