Ibland är väckarklockor ett hatobjekt

Så ja såklart ringde inte min väckarklocka och jag vaknade när första start var...
Trevligt.

Så har istället tittat på årets julkalender till del 4 och så läser jag Klara böckerna just nu. Älskr såna här lättlästa böcker som är lite "barnsliga", dom änns så verkliga! Läste HELA första klaraboken igår kväll plus "Över alla hinder" av Pia Hagmar (väldigt lättläst!).
Haha ni måste tro att jag är jättebarnslig, men dom är faktiskt bra ;)

Ikväll ska jag julpynta & antagligen baka något julgodis, vi har redan bakat lussebullar ;)

Min chokladkalender i år har inte så jättegod choklad i sig, dom smakar plast x)


Ska fortsätta läsa nu, vill inte ta slut på datorns batteri, har tagit med den till soffan, så hej då !:)


Carro & Tuva igår.


Banan som B-ponnyn hoppade med Cornelia :)


Printscreenade bilder från en av videosarna igår på mig o daisy.



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0