Fakefake

Okej okej har inte färgat rött MEN har önskat mig röd toningsfärg i julklapp!
Alltså imorse tyckte jag att det skulle vara SKITFULT men har tänkt under dagne och så redigerade jag i photoshop så de såg ut som om jag hade rött och jag tyckte de såg ganska "coolt" ut, eller asså inte fint, tro inte att jag är helt konstig men ändå skulle va kul att se dom i skolans miner ! ;D

Vad tycker ni?

Har MMSat bilden till några och sagt att jag har tonat och dom flesta har skrivit snyggt men dom kanske ljög för att va snälla, ni måste svara ÄRLIGT var ni tycker om mig i rött hår!


Det kommer inte va SÅ knallrött hoppas jag om jag tonar!
Men jag har bestämt mig, OM jag får toningsfärg i julklapp ska jag färga!
Om jag inte får de får vi se om jag köper eller inte ;)



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0