4 timmar skoldag :D

Så lång var min skoldag!
Fast lite jobbig.

(Vi började nio) Först fick alla i sjuan stuva in sina ryggsäckar i annas bil, hon skulle köra ner dom till alby.
Sen fick vi gå ner till alby, fast en konstig omväg ._.

Seen, fick vi äta lunch, vi grillade korv !
Klockan var bara halv elva då :o

Jag carro fanny satt inne i värmestugan och pratade till typ halv tolva då vi gick till nyfors för att ta bussen till centrum.
Bussne vi skulle ta gillade ytdligen inte oss för han körde iväg precis när alla hade kommit...
Så vi fick vänta en kvart på en ny !

Men vi kom till sist till centrum o gick därifrån till ishallen.
åtke skirdskor i kansek 45 minuter men ville inte mer sen så kolla på en kvart !

Sen åkte jag buss hem med fanny :)

Snart ska jag dra till stallet med fanny, sista ridningen för henne i år ;)


Grymt dålig kvalité, fotade med mobilen men fanny rider minty (Till höger).

Men hej dååå:)



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0