3 timmar och 6 minuter kvar ♥

Har klätt granen och så, och lagt julklappar under granen, och jag har minst verkligen, har typ 7 stycken där!
Men mamma sa att pappa inte har slagit in den sista julklappen och den var mycket dyrare än det andra... ni som har läst min önskelista kan ju gissa vad det är i.. jag tror det är en ****.
Men vi har ju gäster nu och vi tittar på uppesittarkvällen (bingo), det har varit en bingo grejsimojs och Emilia fick BINGO men när vi ringde då kom vi inte fram, som alltid! D:
Meeen, än är det inte slut :D Längtar jättemycket till imorgon, julafton är nog den bästa dagen på hela året! <3
Ska gå till dom andra nu, sitter ju i mitt NYstädade rum och är helt osocial (((:

Btw, Justin bieber var med i programmet!!! Han hälsade till oss i sverige :D :D :D ♥



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0