Önskeinlägg 1

Jaa :D
_____________________________________
e
om ÖNSKEINLÄGG:

kanske om Elektro varför du just föll för honom osv :)

Sv; Visst! :D
_____________________________________

Elektro.. fiina Elektro!
det var i april/maj år 2006. Jag hade varit skötare på candino och musse och misty innan men trivdes inte med nån av dom. Då började jag på elektro för en gång fick jag rida honom på en lektion och jag älskade honom! På den tiden älskade jag sega hästar :P i spiltan var elektro jättesnäll och caroline lundin som har skött han väldigt länge hjälpte mig att lära känna elektro. Jag var skötare några dagar i veckan och gjorde hans vägg och putsade mycket. Gick på alla skötarmöten :) Men vissa perioderk om då jag knappast skötte om honom alls, ajg stannade hemma mycket och så men sen kom perioderna då jag bara ville vara i stallet, HELA tiden! Sen blev jag också skötar på hästen Ronja. Hon var vrkligen mysig att sköta, när hon inte var alltför brunstig ;) Btw så  håller dom på att betäcka henne just nu så man får hoppas det blir ett föl! Hon är 22 år! :)
Jag började sköta om Ronja mycket mer och tillslut skötte jag bara om Elektro kanske en dag i veckan. Jag var nära att sluta på Elektro!
Men sen så vet jag inte vad som hände men jag slutade helt på Ronja och fortsatte på Elektro ;)
Men jag hade ju inte skött om Elektro så många dagar i veckan så han kändes surare än vanligt. Han blev bara surare och surare och sparkade vissa personer/trängde in dom i väggen. Jag visste nte alls varför!
Men sen ändrade han sig och blev snäll igen :) han är fortfarande snäll men kan ta bak öronen ibland, men det är absolut ingen fara! Han är supergosig :)
Här är min video om Elektro och mig:


Bilder:
Jag o han :D

 betessläppet <33

 <3

 Han och sin bästis Candino :)<3

 Kolla vad tätt dom står !! :D

 HAHA kolla hans mun!!





 Vi (titta inte på meej!)

 <3333


 Dålig kvalité men betessläppet förra året! :)


Efter vår clear round tillsammans! :D<3

 Ronja (som jag skötee förut) efter en LC:1 :P Gick uselt!

Men orkar inte visa mer bilder nu :)

Hälsade på Elektro på betet igår faktiskt och han såg ut att trivas! Dock inte så lätt att fota, han vill aldrig ta upp huvet, det gäller bara att ÄTA ÄTA ÄTA för honom :P

/Nea


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0